Lütfen Bekleyiniz...
Kalite Kontrol ve Kalite Standartları
KALİTE KONTROL VE KALİTE STANDARTLARI EĞİTİMİ
16 SAAT
MAKİNE TEKNOLOJİLERİ
HAFTA SAAT |
KONU |
İŞLEM BASAMAKLARI |
AÇIKLAMALAR |
|
|
4 |
1- KALİTE VE KONTROL |
Kalite ve Kontrolün tanımı ve önemi Kalite kontrolün amaçları Kalite kontrolün ilkeleri Kalite kontrolün aşamaları Kaliteyi etkileyen faktörler Kalitenin getirileri Kalitesizliğin götürüleri Güvenilirlik ve güvenilirliği azaltan sebepler |
|
|
4 |
2- İSTATİKSEL KALİTE KONTROL |
İstatistiksel Kalite kontrol, ortaya çıkışı ve amaçları. Küresel rekabet Muayene/Kontrol çeşitleri %100 Muayene Örnekleme Muayenesi Örnekleme muayenesinde örnek alma -Akılcı örnek alma -Tesadüfi örnek alma -Kademeli örnek alma Kabul örneklemesi |
|
|
4 |
3- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
TKY, tanımı ve temel ilkeleri TKY amaçları ve işbirliği TKY Avantajları TKY de müşteri ve müşteri odaklılık TKY de liderlik ve klasik yöneticilik farkı Sürekli iyileştirme ve geliştirme faaliyeti PUKÖ Döngüsü (Planla, Uygula, Kontrol et, Önlem al) |
|
|
4 |
4- KALİTE STANDARTLARI |
Kalite standartları, doğuşu, gelişimi Ulusal kalite standardımız; TSE TSE, görevleri, yürüttüğü faaliyetler Uluslararası Kalite Standartları Doğuşu, gelişimi, yürüttüğü faaliyetler Farklı alanlarda belirlenen standartlar Temel yaklaşım ilkeleri |
|
|
|
Ölçme ve Değerlendirme |
Kurs sonu sınavı |
(Bu program KTO MEM tarafından hazırlanmış olup, her gün 4 saat üzerinden toplam 4 günlük (16 saatlik) bir eğitimi kapsamaktadır.
Kursiyerlerin kalite kontrol ve kalite standartları hakkında genel bilgi sahibi olmaları kursun ön yeterliliğidir.
Kursiyerlerin iş hayatına hazırlanabilmeleri için; iş hayatında yönetim, müşteri ilişkileri, küresel rekabet, kalite, kontrol ve standartlarını yakından tanımaları hedeflenmektedir.)